Play off

Actualizado con fecha: 28/05/2006 16:19:18

  

Quarta eliminatòria . Diumenge 28 de maig

 

 

PLAY-OFF D'ASCENS A PRIMERA DIVISIÓ

 

CORNELLA 4 = 6 ARAGONES

Cornellà 4 Aragones 6

Se obró el milagro, los SUPERYAYOS del Centro Aragonés han conseguido una hecho histórico en el club al conseguir por primera vez en el ascenso a Primera Divisió. Se confirma de esta manera la magnífica temporada de estos bravos veteranos, por los que no pasan los años. 

El match de hoy contra el Cornellá ha estado muy emocionante hasta casi el final cuando se han remontado dos partidas decisivas: la del primer tablero Coll que ha aguantado como una jabato y ha conseguido unas tablas muy trabajadas. El Doctor Batalla también ha arrancado medio punto muy importante. El brujo se ha empeñado en ganar pero no ha pasado de las tablas. El Mone constipado ha hecho tablas pero no ha podido luchar por algo más. Gregorio Garcia Conesa ha acabado el campeonato con un gran récord de 10½ sobre 12 partidas y hoy ha vuelto a ganar. Tambien nos ha venido de maravilla el refuerzo de Enrique Catalán que hoy se ha impuesto con negras a un rival teóricamente más fuerte que él. Nuestro último tablero, Martinez ha acabado con la imbatibilidad de Jordi Parayre que no se ha conformado con tablas y ha acabado perdiendo. Nuestro crack Percival hoy ha tenido un mal día y ha perdido contra el Sistemilla London. Garcia Orús ha perdido nuevamente por tiempo (con unos pocos segundo ofrece tablas sin jugar, su adversario se va a “consultar” y cuando vuelve le dice que ha perdido por tiempo, nada que objetar, el único que ha incumplido el reglamento es nuestro jugador que ha pedido tablas corriendo su tiempo). Un servidor ha ganado relativamente rápido gracias a un error grave de mi contrincante.

Un dato para los detractores del Play-off: los tres equipos que han subido este años: Gerunda-Adac, Foment B i Aragonés eran del mismo grupo y el campeón del Grupo, el Congreso ha sido el Campeón de Cataluña. Es esta una prueba evidente la desigualdad de fuerzas de los grupos.

El año que viene tocará sufrir pero de momento   QUE NOS QUITEN LO BAILAO.

Hasta el año que viene en el nuevo DARDO y gracias otra vez a los que lo hacen posible.

Antoni López

 

 

FINAL CATALANA DE TERCERA CATEGORIA

 

 SANTCUGATENCA = SANT JOAN DESPI B

BANYOLES C 1 = 3 CIRERA

Banyoles  28.5.2006.

 

Crònica de les semifinals de la Fase Final del Campionat de Catalunya per equips de Tercera.

 

EL CIRERA GUANYA AL BANYOLES “C”  PER UN AJUSTAT     3  a 1.

 

El equip del Banyoles C, els “teens” del Banyoles, ha rebut al seu local al Cirera A, en que els seus jugadors treien 200 punts d’elo a cadascun dels nostres jugadors, el matx no ha començat gaire be, quan en el tauler  4 ha perdut el jove Josep Bosch i poc després el nostre dos: Gerard Martin tombava el seu rei, el 0-2 feia preveure un resultat abultat (i en el fons lògic,  d’acord amb la diferencia d’elo), però Dani Marques (l’únic no juvenil banyolí) s’ha imposat a Josep Maria Benitez, per tant macava el tauler 1 on Elias Muratet (jr) s’enfrontava a Elisabeth Riera i en cas de victòria local significava la classificació. La partida anava força anivellada amb peó de menys pel banyolí, que ha aconseguit la igualtat de material i per moments ha semblat que podia endur-se la partida, quan a Elias li quedava ½ hora a Riera li quedaven 8 minuts, el joc de Muratet s’ha accelerat cercant un error de la jugadora visitant que jugava al toc (que amb l’empat ja classificava el seu equip) i el que s’ha produït ha estat el desencert del jugador local que l’ha portat a un final amb superioritat de peons però peça de menys. Al final no ha pogut ser, resultat:1 a 3. Just pel que s’ha vist a Banyoles, només ens queda felicitar al Cirera i desitjar-li el millor per la setmana que ve on es jugaran el títol de Campions de Catalunya i felicitar als joves jugadors del  Banyoles “C” per arribar tan lluny en la competició.

 

Resultats:

Elias Muratet  1915 – Elisabeth Riera 2125    0 – 1

Gerard Martin 1865 – Ferran Gomez  2100    0 – 1

Daniel Marques 1800 – Josep M. Benitez  2020   1 – 0

Josep Bosch 1765 – Marc Costa   1950           0  - 1

Total ...........................................................     1  -  3

 Fins l’any que ve.

Elias Muratet.

 

 

Els equips mencionats en primer lloc actuaran com a EQUIP LOCAL


 

1