|
|
3er Memorial Guardiola A les instal.lacions del Casino del Masnou s'ha celebrat el 3er Memorial Guardiola. El torneig ha estat un èxit, amb bones partides i molt fair play. En els darrers segons de la darrera partida de la darrera ronda, (més emoció impossible), el Barceloneta ha superat el St. Adrià i s'ha proclamat campió per segona vegada. A destacar que ha estat la primera competició en què ha participat el nou club Cirera de Mataró, al que li desitgem molta sort. Classificació final : 1er. Barceloneta 27'0 2on. St. Adrià 26'0 3er. Masnou 11'5 4art. Cirera 11'0 5è.Badalona 10'5 6è. Laietania-Alella 4'0. equipo del Barceloneta |
© AJEDREZ NOTICIAS DIARIAS